کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آخرین روزهای لطفعلی‌خان زند


آخرین روزهای لطفعلی‌خان زند

آخرین روزهای لطفعلی‌خان زند

 
سرهارفورد جونز مترجم: هما ناطق, جان گرنی
 
مکان چاپ: تهران ناشر: موسسه انتشارات امیر کبیر تاریخ چاپ: ۱۳۵۶ هجری شمسی زبان: فارسی
 
 
 

سرهارفورد جونز (1746 ـ 1847 م) اولین وزیرمختاری بود که از جانب وزارت امور خارجه انگلستان به ایران و دربار فتحعلی‌شاه فرستاده شد و چهار سال در این سمت باقی ماند (1807 ـ 1811 م). جونز شیفته لطفعلی‌خان است. کلمات و سخنان او را موبه‌مو تکرار می‌کند. در بحرانی‌ترین روزها خود را به او می‌رساند. شاهد جنگ و گریز او، پیروزی‌ها و ناکامی‌های است. از این‌رو این کتاب مهم‌ترین منبع خارجی درباره آخرین سال‌های لطفعلی‌خان است، بلکه بر خلاف سایر نوشته‌های غربی درباره شرق، از روحیه استعماری تهی است و دریچه‌ای است به روی برهه‌ای از تاریخ که پایان ناکامی‌ها و مصیبت‌های لیک آغاز ستمگری‌هاست.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 354

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما