کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

تاریخ الحکما المسمی به درة الاخبار و لمعة الانوار یعنی ترجمه تتمه صوان الحکمة


تاریخ الحکما المسمی به درة الاخبار و لمعة الانوار یعنی ترجمه تتمه صوان الحکمة

تاریخ الحکما المسمی به درة الاخبار و لمعة الانوار یعنی ترجمه تتمه صوان الحکمة

 
امام ظهیرالدین ابوالحسین علی البیهقی مصحح: محمد شفیع
 
مکان چاپ: پاکستان/لاهور تاریخ چاپ: ۱۳۵۰ هجری شمسی زبان: فارسی
 

 

تاريخ حكماء الإسلام يا «تتمة صوان الحكمة»، كتابى است به زبان عربى نوشته ابوالحسن على بن زيد بيهقى، مشهور به «ابن فندق» و معروف به فريد خراسان، در موضوع زندگى‌نامه حكماى اسلام عموما و حكماى مشرق‌زمين؛ يعنى كسانى كه از بلاد شرقى ممالك اسلامى، مانند خراسان برخاسته‌اند؛ خصوصا حكماى متأخرين كه معاصر يا نزديك به عصر مؤلف بوده‌اند. اين كتاب، ذيلى است بر «صوان الحكمة» ابوسليمان محمد بن طاهر بن بهرام سجستانى منطقى. در اين كتاب، شرح حال 111 تن از دانشوران و حكماى اسلامى كه اكثر آنها بعد از تأليف كتاب حاضر مى‌زيسته‌اند، آمده و اسم و نسب و برخى از آرا و كتب آنها ذكر شده است. گفتنی است مؤلف در اين كتاب تنها به شرح احوال علما و حكما بسنده نكرده است، بلكه علاوه بر اين كار، يكى از اغراض عمده وى كه تقريبا در هر شرح حالى بدان ملتزم است، جمع اقوال و گفته‌هاى حكما و كلمات قصار يا بلند ايشان و فوايد حكيمانه ايشان نيز بوده است.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 336

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما