کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

اربعین جامی


اربعین جامی

اربعین جامی

 
به کوشش: نورالدین عبدالرحمن جامی
مصحح: کاظم مدیرشانه‌چی
 
تاریخ چاپ: ۱۳۶۳ هجری شمسی 
 
 
 

حدیث یکی از دو مرجع اساسی احکام بلکه بیشتر علوم اسلامی است که از زمان پیامبر مورد توجه مسلمین بوده است. از جمله دستوراتی که اصحاب را بر فراگیری و حفظ بیانات نبوی تحریص و ترغیب نموده، حدیث اربعین است که بنا به مشهور از حضرتش صادر شده است. اربعین جامی به واسطه شهرت و مقبولیت مؤلف و نیز به واسطه هم‌زمانی با پادشاه و وزیری هنرپرور چون سلطان حسین بایقرا و امیر علیشیر نوائی که هر دو از ارادتمندان جامی بوده‌اند و نیز به واسطه اقامتش در هرات که در آن زمان مرکز تجمع هنرمندان و به‌ویژه خوشنویسان گردیده بود، در زمان مؤلف به پیرایه خط زیبای هنرمندان جمال بقا یافته است. این اربعین به خط سلطانعلی مشهدی است که ضمن اقامت در هرات بسیاری از آثار منظوم و منثور جامی را به زیور خط خویش آراسته است.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 242

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما