کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

باغ معانی؛ تذکره شعرای فارسی (سده دوازدهم قمری)


باغ معانی؛ تذکره شعرای فارسی (سده دوازدهم قمری)

باغ معانی؛ تذکره شعرای فارسی (سده دوازدهم قمری)

 
نقش علی مصحح: عابدرضا بیدار
 
ناشر: خدابخش اورینتل تاریخ چاپ: ۱۹۹۲ میلادی زبان: فارسی
 
 
 

در این تذکره احوال و نمونه اشعار شاعرانی که در قرن 12 هجری، معاصر یا نزدیک به عصر مؤلف بوده‌اند، نگاشته شده است. از بین 1354 شاعری که 158 نفر از آنها انتخاب شده و در این تذکره شرح احوال و نمونه اشعارشان آمده، برخی نیز به چشم می‌خورند که متعلق به قرن 11 قمری هستند؛ از جمله: برهمن، ضمیر، شعیبا و دیگران. باغ معانی فقط یک تذکره صرف نیست، بلکه یکی از متون نقد ادبی هم هست. در باغ معانی شرح حال و نمونه اشعاری از شعرایی آمده که یا در تذکره‌های دیگر اصلاً نام و نشانی از آنها نیست، یا فقط در یکی دو تذکره نامشان آمده. از این نظر این کتاب منبع مهمی برای کسانی است که در ادبیات فارسی قرون یازدهم و دوازدهم هجری تحقیق می‌کنند. مؤلف در تألیف این تذکره از منابعی سود جسته که این منابع عبارتند از: ید بیضا، ریاض الشعرا، کلمات الشعرا، تذکرة الشعرای حزین، سفینۀ میرزا حسن بیک داروغۀ قلعۀ اسیر، تذکرۀ نصرآبادی، شرف‌الدین علی یزدی.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 296

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما