کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

یادنامه ابوالفضل رشیدالدین میبدی (جلد دوم)


یادنامه ابوالفضل رشیدالدین میبدی (جلد دوم)

یادنامه ابوالفضل رشیدالدین میبدی (جلد دوم)

نویسنده: مهدی ملک‌ثابت

با اینکه بیش از نیم قرن از چاپ نخستین مقالات تحقیقی درباره ابوالفضل رشیدالدین میبدی یزدی نمی گذرد، اما تلاش محققان در زدودن ابهام از زندگی وی و بیان ارزش تفسیر گرانسنگ او، مایه مباهات است. در این تفسیر از سه منظر به حقایق قرآنی نگاه شده. در النوبة الاولی، ترجمه ساده و روان نثر کهن ارائه شده، در النوبة الثانیة تفسیری با توضیح کلمات و ترکیبات قرآن و آوردن شأن نزول آیات همراه با روایات، سعی در روشن ساختن مفاهیم قرآنی دارد و در بخش سوم نیز، با تکیه بر مبانی عرفان اسلامی و سخنان بزرگان اهل تصوف، تفسیری عرفانی از آیات ارائه داده است. برای ارج نهادن بر این مفسر و تفسیر گرانمایه وی، اداره فرهنگ و ارشاد و دانشگاه آزاد میبد استان یزد، تصمیم به برگزاری بزرگداشت گرفت. این گنگره با شرکت محققان ایرانی و خارجی در اردیبهشت 1374 برپا شد. این مقالات در دو جلد به چاپ رسید که کار بازخوانی، آماده سازی، ویراستاری و تهیه فهرستهای مختلف جلد اول بر عهده دکتر یدالله جلالی بندری بود و جلد دوم بر عهده دکتر مهدی ملک ثابت افتاد. مقالات به ترتیب نام نویسندگان مرتب شد و در جلد اول نویسندگانی با حروف اول الف تا س شامل 25 و بقیه نامها شامل 19 مقاله در جلد دوم به طبع رسید.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 688

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما