کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

سفر در زمان در اسلام شیعی: کشف و بررسی بعد پنجم همراه با بررسی سفر در زمان در اسلام شیعی


سفر در زمان در اسلام شیعی: کشف و بررسی بعد پنجم همراه با بررسی سفر در زمان در اسلام شیعی

 

سفر در زمان در اسلام شیعی: کشف و بررسی بعد پنجم همراه با بررسی سفر در زمان در اسلام شیعی

نویسنده: مجید محمودی
شرح کتاب : در این کتاب به کشف و بررسی بعد پنجم جهان پرداخته می شود که بزرگترین کشف تاریخ علم جهان است. و در ادامه به بررسی کرامات پیشوایان معصوم دین و علمای گرانقدر شیعی از دیدگاه علمی پرداخته می شود.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

ایده سفر در زمان نیازمند حل یک مشکل است و آن یافتن راهی است برای خروج از جهان ما و ورود به ابعاد بالاتر هستی. اما انجام چنین کاری چگونه میسر خواهد بود؟ خوشبختانه نظریه ریسمان ها راهی را برای این کار در پیش روی ما قرار می دهد. براساس این نظریه تقریبا تمامی ریسمان های نمایانگر ذرات بنیادی جهان ما ریسمان هایی باز هستند و دو انتهای این ریسمان ها همواره مقید به پوسته جهان ماست. به همین دلیل هم این ذرات هیچ گاه نخواهند توانست از جهان ما خارج شده و با ورود به بعد پنجم، مسیر میان بری را در فضا _ زمان بپیمایند. اما در این میان دو استثنای مهم نیز وجود دارد: یکی ذره (ریسمان) حامل نیروی گرانش به نام گراویتون و دیگری نوع چهارمی از نوترینو که در برابر سه نوع معمول آن اصطلاحا نوترینوی خنثی نامیده می شود (منظور از نوترینوی خنثی، خنثی بودن آن به لحاظ الکتریکی نیست چرا که نوترینوهای معمولی نیز همگی فاقد بار الکتریکی بوده و هیچ یک در برهم کنش الکترومغناطیسی شرکت نمی کنند. در واقع منظور از عبارت خنثی اینست که این نوترینوها دارای فوق بار ضعیف صفر هستند و بنابراین حتی در بر هم کنش ضعیف هم شرکت نمی کنند و تنها در بر هم کنش گرانشی وارد می شوند)...


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 455

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما