کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

تعزیه و تعزیه خوانی


تعزیه و تعزیه خوانی

تعزیه و تعزیه خوانی

نویسنده: صادق همایونی

تعزیه که نوعی نمایش مذهبی و سنتی ایرانی- شیعی و بیشتر درباره کشته‌شدن امام حسین ع و مصائب اهل بیت است به بالندگی تئاتر در ایران کمک رسانده است. جذبه و شوری که مشاهده تعزیه در جان صادق همایونی پدید می آورد، او را بر آن داشت تا برای آشنایی بیشتر با حوادث پشت صحنه تعزیه خوانی تلاش نماید. کتاب حاضر، نتیجه همین کوشش هاست. همایونی در بخش اول تحت عنوان "سخنانی پیرامون تعزیه" به ترتیب در رابطه با ریشه های تاریخی مذهبی تعزیه، ریشه های نمایش در ایران قبل از اسلام، تحولات و سیر تکامل تعزیه، ارکان و عناصر سازنده تعزیه ، بیگانگان و تعزیه های ایرانی، سرایندگان تعزیه ها و منبع الهام آنان، تعداد و اسامی تعزیه ها، نسخه ها و طریقه تعزیه خوانی، ترتیب تعزیه خوانی، وسائل، ابزار و لباس، محل های تعزیه خوانی و تعزیه خوانان مشهور شیراز، تعزیه های مضحک، تعزیه و نویسندگان و پژوهشگران ایران، اصطلاحات و اسامی در تعزیه سخن رانده است. در بخش دوم کتاب نیز که "چهار تعزیه" نام دارد متن تعزیه های (قاسم، تعزیه عباس – امام، تعزیه امام رضا، تعزیه حضرت معصومه) آورده شده است.

 


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2544

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما