کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

درس این قرن: همراه با دو گفتار درباره ی آزادی و حکومت دموکراتیک


درس این قرن: همراه با دو گفتار درباره ی آزادی و حکومت دموکراتیک

درس این قرن: همراه با دو گفتار درباره ی آزادی و حکومت دموکراتیک

مترجم: علی پایا

گفتگوی جیانکارلو بوزتی با کارل پاپر
این کتاب ذیل چهار بخش به طبع رسیده است .بخش اول شامل پنج گفت و گوست که در سال 1991با این عناوین صورت گرفته است صلح طلبی, جنگ و مواجهه با کمونیسم)), ((انتقادهای اصلی به مارکسیسم)), ((سال :1962ساخاروف, خروشچف و سقوط شوروی)), ((برنامه سیاسی روز, حکومت قانون و کودکان)) و ((حمله‌ای دیگر به تاریخگرایی :آینده باز است)) .بخش دوم متضمن دو گفت و گوست ما با خطر سومین جنگ جهانی مواجهیم)) و ((تلویزیون نسل بشر را فاسد می‌کند : این وضع به سان یک جنگ است)) .بخش سوم درباره((نظریه و عمل حکومت دمکراتیک)) و ((آزادی و مسئولیت روشنفکری است)) .بخش چهارم نیز حاوی دو ضمیمه است : ((توضیح پاپر در باب دمکراسی و نظام انتخاباتی, کرسی به نسبت آرائ)) و ((دو یادداشت تازه پاپر در زندگینامه روشنفکری خویش)) .((پاپر)) از برقراری حکومت قانون به مثابه اصلی‌ترین مولفه یک جامعه مدنی یاد می‌کند, و در مقام یک فیلسوف مدافع آزادی, بر این نکته تاکید دارد که آزادی مطلق به معنای از بین رفتن آزادی است .وی معتقد است((جزمیت سبب مرگ معرفت می‌شود زیرا رشد معرفت به تمام, به وجود اختلاف آرائ و نظرات بستگی دارد)) .نیت اصلی پاپر در این گفتارها هشداری است به خشونت و خودپرستی افراطی در جوامع امروز که به نوعی, دموکراسی را به مخاطره می‌اندازد .


مبلغ واقعی 30,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 3111

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما