کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

تئاتر سیاسی


تئاتر سیاسی

تئاتر سیاسی

نویسنده: اروین پیسکاتور
مترجم: سعید فرهودی

این کتاب اروین پیسکاتور, حاوی اجراها و رخدادهای مربوط به آن, طی سال‌های 1919تا 1922است که نام برده در چند تئاتر برلین به صحنه برده است .بدین سان, این مجموعه گزارشی است مفصل از این کارگردان آلمانی از آن سال‌های پر التهاب کشور آلمان .پیسکاتور با اوج‌گیری نازیسم مجبور به جلای وطن شد و با آمریکا رفت در آن جا مدرسه‌ای دایر نمود که در آن شاگردانی چون تنسی ویلیامز, آرتور میلر و مارلون براندو به آموختن این هنر مشغول بودند .وی در سال 1951به آلمان بازگشت و به کارگردانی مشغول شد .از سال 1962تا پایان عمر سرپرستی تئاتر صحنه آزاد مردمی برلین را بر عهده داشت .پاره‌ای از مباحث و موضوعات کتاب از این قرارند :از هنر به سوی سیاست, درباره تاریخ تئاتر سیاسی, گفت و گوهایی راجع به تئاتر پرولتری, وضعیت تئاتر مردمی, توصیفی درباره انقلاب روسیه, تضادهای تئاتر ـ تضادهای زمان, و نظری به گذشته و آینده .در پایان کتاب نمایه متن و تصویرهایی از پیسکاتور و صحنه‌های نمایش وی به چاپ رسیده است .


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 375

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما