کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

دفاع از حریم تشیع


دفاع از حریم تشیع

 
 
 
 
نویسنده: ابو الفتوح رازی
مترجم: محمد محمدی اشتهاردی
ایران در دوره اسلامی در عرصه دانش های گوناگون ترقّی و توسعه فراوان یافت و دانشمندانی بزرگ ظهور پیدا کردند که زندگی شخصی و حیات اجتماعی و آثار علمی و خدمات فرهنگی آنان اعجاب برانگیز و شعف زا و شورانگیز است. هرکدام از دانشمندان مسلمان ایرانی را که در نظر آورید، ابداعات و خلاّقیتهایی داشته که تا ابد، مایه افتخار و مباهات مسلمانان ایرانی است. یکی از اینان ابوالفتوح رازی است که این در مجموعه اطلاعات آثار وی ، آثار درباره او، وابستگان، معاصران، همچنین اطلاعات منابع درباره عصر و زیستگاه او گرد آمده است . ابوالفتوح را در یک سطر می توان اینگونه تعریف کرد : سلسله جنبان دین پژوهی در حوزه ادبیات و فرهنگ فارسی و در مرزهای شیعه اثنی عشری . او آغازگر جریان تفسیرنگاری فارسی در عرصه شیعه بود و تشیّع مردم ایران در این روزگار مرهون زحمات او است . در آن روزگار که عربیت با خلافت سنّی ممزوج شده بود ، با تلاشهای امثال ابوالفتوح تشیّع با ایرانیت هماهنگ شد . اگر فردوسی را پدر ادبیات فارسی در دوره اسلامی دانسته اند، باید ابوالفتوح را پدر فرهنگ شیعی ایرانیان دانست ؛ زیرا از رهگذر فعّالیت های او بود که مایه های شیرین و دلنشین زبان فارسی در خدمت آموزه های شیعه درآمد .
دفاع از حریم تشیع: شامل دو بخش اول: بحثهای جالب حسنیه با دانشمندان برجسته اهل تسنن بخش دوم: گرایش یوحنای مسیحی به تشیع و انگیزش و بینش آن


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 354

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما