کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

درسی از دیوان حافظ


درسی از دیوان حافظ

درسی از دیوان حافظ

نویسنده: علی اصغر حکمت
انس دیرینه و تسلط علی اصغر حکمت به اشعار حافظ و نیز تجارب آموزشی و تربیتی او سبب شد که استاد رشید یاسمی از او تقاضای کتابی درباره جنبه تربیتی و تعلیمی اشعار حافظ کند. گر چه شأن غزلیات سحرانگیز حافظ بسی بالاتر است اما این نگاه به اشعار لسان الغیب هم می تواند برای طالبان علم و معرفت خالی از لطف نباشد. طلب معرفت، قابلیت ذاتی، انتخاب استاد، اغتنام فرصت، صدق نیت، صبر و ثبات، توکل، ‌ترک نفس، نیکوکاری، قبول نصیحت، حسن خلق و عزت نفس نکات تربیتی از قسمت اول کتاب یعنی نظام تعلیم و تربیت است و در قسمت دوم معارف معنوی اشعار واکاوی شده است. در باب عشق و عقل، پیر مغان، جام جهان بین،‌ حیرت، کتاب طبیعت،‌ معلمین ظاهری، اسباب علوم رسمی، تأثیر قرآن و حکمت در اشعار حافظ نیز نکاتی بیان شده است. علی اصغر حکمت این کتاب را در سال 1320 شمسی در شیراز به چاپ رساند.


مبلغ واقعی 30,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 314

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما