کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

رساله ی آثار علوی


رساله ی آثار علوی

 

رساله ی آثار علوی

نویسنده: مظفر بن اسماعیل اسنفراری
به تصحیح: محمدتقی مدرس رضوی

ابوحاتم مظفر اسفرازی (حدود 506 – 437 ق) از حکما، دانشمندان و منجمینی است که در نیمه دوم قرن پنجم زیسته و با عمر خیام و نظامی عروضی همعصر بوده است. از احوال او مطلبی به دست نیامده ولی در کتب معاصرین وی مقام و مرتبه علمی او ستوده شده است. کتاب آثارعلوی یا جو کائنات وی درباره یکی از هشت قسم علوم طبیعی نگاشته شده. آثار علوی، به دانشی می گویند که در آن از علل و اسبابی بحث شود که از ترکیب عناصر و مزج پدید نیامده باشند و خود به سه گونه تقسیم می شود علومی همچون علل تشکیل رعد و برق، کوه ها، رودها و معادن. از ابوحاتم آثار زیادی در نجوم و کواکب و ... در کتب معاصرین وی ثبت شده که امروزه تنها دو اثر او به دست ما رسیده است. ابوحاتم در آثار علوی مطالب علمی را به زبان ساده و نثری روان بیان کرده است. محمد تقی مدرس رضوی این اثر را از روی سه نسخه تصحیح کرده و آن را در سال 1356 به طبع رسانده است.


مبلغ واقعی 30,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 374

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما