کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

نوشته هایی از صادق هدایت


نوشته هایی از صادق هدایت

 

نوشته هایی از صادق هدایت

نویسنده: هادی صداقت(صادق هدایت)
کتاب حاضر شامل چند داستان، مقاله و ترجمه از صادق هدایت است که گویا قصد چاپ آنها را داشته ولی به دلایلی موفق به این کار نشده. اولین مطلب این کتاب، البعثة العراقیه ترجمه چند صفحه از مجله عربی «المنجلاب السودان» است که از روی نسخه ماشین شده متعلق به استاد مینوی، تهیه شده است. زمهریر و دوزخ، دومین مطلب کتاب حاضر را تشکیل می دهد. نمونه هایی از متن «توپ مروارید» در قسمت سوم و درباره ایران و زبان فارسی قسمت چهارم این کتاب است. صادق هدایت به علت نفوذ زیادی که در بین طبقه روشنفکر و اهل قلم روزگار خویش داشته، همواره طرف مشورت قرار می گرفته و نظری صائب داشته است. سه مقاله علاوه بر مطالب هدایت، در این کتاب آورده شده که وی در نوشتن آنها دست داشته و تأثیر زبان و اندیشه وی در این مقالات احساس می شود. این مقالات به نامهای معلم اخلاق، ‌سعدی آخر الزمان و در راه جاه حدود سال 1321 شمسی به چاپ رسیده اند.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 313

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما