کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مثنوی پیر و جوان


مثنوی پیر و جوان

مثنوی پیر و جوان

نویسنده: میرزا نصرالدین اصفهانی (خواجه نصیرثانی)
به کوشش: میراحمد طباطبایی

میرزا نصیرالدین محمد جهرمی فرزند میرزا عبدالله طبیب جهرمی معروف به( خواجه نصیر ثانی) در جهرم به دنیا آمد، وی حکیم مخصوص کریم خان زند بود و در حکمت الهی، نجوم، موسیقی و شعر دست داشت و در طبابت از افاضل زمان خود به شمار می رفت.
روایات بسیاری از معجزات وی در طب آمده است همچنین زادگاه این دانشمند که بحق او را خواجه نصیرالدین طوسی ثانی میخوانند در جهرم بوده و بعدها همراه خانواده خود رهسپار اصفهان شده و دوران تحصیل و سکونتش در اصفهان بوده، وی داری اشعار دلپسندی به زبان های فارسی ، تازی و عربی است که از جمله مثنوی بهاریه است که حاکی از طبع روان این شاعر می باشد.
قدرت او در تجسم طبیعت به قدری زیاده بوده که در نهایت استادی، همچون نقاشی چیره دست توانسته بهار را با همه زیباییهایش با شعر مجسم سازد.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 219

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما