کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

دستور زبان فارسی عماد (دو جلد در یک مجلد)


دستور زبان فارسی عماد (دو جلد در یک مجلد)

 

دستور زبان فارسی عماد (دو جلد در یک مجلد)

نویسنده: سید اسماعیل عمادی حائری
دستور زبان که اصطلاحا اصول و قواعد مخصوص هر زبان را دربر دارد، سهم عمده و نقش اصلی را در نگاهبانی و حراست از حریم زبان و ادبیات بر عهده داشته و به منزله دژی محکم برای پاسداری از حد و مرز زبان محاوره‌ای یا تخاطب است. نویسنده در این کتاب کوشیده است نتیجه مطالعات و تحقیقات خود را در این زمینه بدین صورت گردآورده و تقدیم اهل ادب و طالبان علم کند. این کتاب در دو جلد آورده شده که جلد اول آن برای سال‌های اول و دوم دبیرستان‌ها و دارای این بخش‌ها می‌باشد: مقدمه، صفت و اقسام آن، ضمیر و فعل (کنش). در جلد دوم نیز که برای سال‌های سوم و چهارم دبیرستان‌ها نگاشته شده این بخش‌ها آمده است: قید، شبه جمله (صوت) و حرف.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 221

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما