کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

رساله سؤال و جواب


رساله سؤال و جواب

رساله سؤال و جواب

نویسنده: خان پرویز صفیر العارفین
به کوشش: شمس الدین پرویزی

کتاب حاضر شامل 5 سوال و جواب و رساله ای موسوم به تطبیقیه است که بیانات ملاز الطالبین پرویز خان ملقب به صفیر العارفین سلماسی است که به منظور رفع شبهات و ایرادات ناآگاهان بیخبر نوشته شده و با دلایل حسیه و براهین عقلیه و نقلیه از آیات و اخبار معصومین اثبات شده. پیش از این، در چند کتاب دیگر فرمایشات خان پرویز به طبع رسیده بوده است. معنی حدیث «علماء امتی کانبیاء بنی اسرائیل أو أفضل»، اثبات شق القمر، عقیده عرفا در باب وحدت واجب الوجود و معنی جذبه و حالت آن در سالک موضوع سوالات این رساله است. این رساله به همت شمس الدین پرویزی از مریدان این قطب سلسله ذهبیه تبریز در چاپخانه و به سرمایه وی به طبع رسیده است. ابن ابوالقاسم علی حسینی رضوی، معاون ضریح آستان مبارکه رضوی اجازه تصحیح این کتاب را از آستان قدس رضوی برای استفاده عموم شیعیان داده که در سال 1321 قمری به زیور طبع آراسته شده است.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 371

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما