کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

جشن‌نامه دانش: گزیده مقالات هنر در نشریات تخصصی


جشن‌نامه دانش: گزیده مقالات هنر در نشریات تخصصی

جشن‌نامه دانش: گزیده مقالات هنر در نشریات تخصصی

جمعی از نویسندگان

این کتاب از مجموعه مقالات هنر دربردارنده 12 مقاله است که در نشریات مختلف سال‌های 1390 و 91 در نشریات مختلف به چاپ رسیده‌اند. دلیل چاپ این مقالات در این کتاب افزون بر نشان‌دادن بخشی از فعالیت‌های نشریات تخصصی کشور، این است که این مقالات نه‌تنها در زمان انتشار خود قابل توجه بوده‌اند، بلکه با گذشت زمان نیز نوشته‌هایی ماندنی و خواندنی‌اند. برخی از مقالات این کتاب عبارتند از: ادراک خیالی هنر/ غلامحسین ابراهیمی دینانی؛ مرگ سوژه در هنر جدید رسانه‌ای/ امیر نصری؛ زیبایی‌شناسی و فرهنگ/ محمود عبادیان؛ نقاشی عصر صفوی/ محمد معمارزاده؛ نگاهی به نشریات فکاهی و کاریکاتور در ایران/ محمد رفیع ضیایی؛ پیوندهای آیین خنیاگری با آیین جوانمردی/ بابک خضرایی


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 220

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما