کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

1300 فرمول ریاضی


1300 فرمول ریاضی

1300 فرمول ریاضی

نویسنده: آلکس اسویرین
مترجم: احسان کوثری نیا
دوزبانه انگلیسی - فارسی
این دستنامه یک مرجع کامل در دسترس برای دانشجویان و مهندسین به شمار می رود. این کتاب کلیه روابط از ریاضیات دبیرستان تا ریاضیات مهندسی مقطع کارشناسی و پیشرفته، اقتصاد، علوم تجربی و ریاضیات را دربر می گیرد. این مجموعه شامل صدها فرمول، جداول، و شکلهایی مربوط به مجموعه های اعداد، جبر، هندسه، مثلثات، ماتریسها و دترمینانها، بردارها، هندسه تحلیلی، حسابان، معادلات دیفرانسیل، سریها، و نظریه احتمالات است.
فهرست ساختاریافته، ارتباطها، و آرایش این کتاب، موجب یافتن سریع و آسان اطلاعات مرتبط می شود، به گونه ای که می توان از آن به عنوان یک راهنمای مرجع سریع روزمره بهره گ


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 249

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما