کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

کسب درآمد 10 میلیونی با جدیدترین روش ها


p><!--StartFragment

کسب درآمد 10 میلیونی با جدیدترین روش ها

کسب درآمد 10 میلیونی با جدیدترین روش ها

 

آموزش کسب درآمد ده میلیون تومان به بالا در ماه

 

شاید با جرات بتوانم بگویم شمایی که این آموزش را می خوانید یک فرصت ایده آلی برای شما پیش آمده که از آن استفاده نمایید.

کسب درآمد و رآسایش


لطفا اگر خصوصیات زیر را دارید این صفحه را مطالعه نمایید وگرنه از این محصول صرفه نظر نمایید :
1- یک انسان منطقی هستم
2- باور دارم اگر تمام نکات یک شغل را یاد بگیرم می توانم مثل بقیه به درآمدهای بالایی برسم
3- جملات تبلیغاتی روی من اثر زیادی ندارد و به شخصی که صادقانه چیزی را توضیح می دهد باور می کنم
4- به این باور دارم که برای رسیدن به درآمد حلال و معقول نیاز به تلاش، پشتکار و صبر است
5- درآمد یک شبه نمی خواهم و باور دارم کسی به آن نمیرسد و اگر هم رسیده باشد قبلا کارهایی را انجام داده و یا تجربیاتی دارد.
6- اگر شرایط زمانی، مکانی و استعدادهای خود را بهتر بشناسم درآمدهای بالایی خواهم داشت
7- هر وقت به نتیجه نرسم اشکالات کار خود را بررسی می کنم و دیگران را مقصر نمی دانم.


آموزش های کسب درآمدی زیادی در اینترنت وجود دارد که بعضی ها رویایی و بعضی ها تا حدی واقعی است، بعضی از این آموزش ها هم نیاز به تخصص خاصی دارند و بعضی ها هم نیاز به داشتن کانال یا پیج و یا سایت های پر بازدید دارند و یا بعضی از کسب و کارها نیاز به سرمایه ی بالایی دارند.

درآمد میلیونی


در این آموزش سیر تا پیاز یک کسب و کار پردرآمد را به شما آموزش می دهم که خصوصیات زیر را دارد :
- درآمد بالا و بدون محدودیت سقف درآمدی و بستگی به فعالیت شما می تواند به چند صد میلیون تومان در ماه هم برسد
- بدون نیاز به تخصص خاص و فقط آموزش های ارائه شده را اجرا نمایید به نتیجه می رسید
- بدون نیاز به سرمایه و یا شروع کار با سرمایه کم
- بدون نیاز به محل و مکان خاصی
- بدون نیاز به گذاشتن وقت در زمان خاصی و هر وقت فرصت داشتید می توانید برای آن وقت بگذارید
- مناسب برای هرشخصی، بیکار، کارمند ، دانشجو و یا هر شخصی ... به صورت تمام وقت و پاره وقت
- هزینه ی آموزش ( خرید این محصول ) بسیار پایین است
- تمام فوت و فن کار آموزش داده شده تا شما در سریعترین زمان ممکن به درآمدهای عالی برسید.
- بدون محدودیت سنی و جنسی ( البته برای سن 18 سال به بالا توصیه می شود )
- بدون نیاز به دریافت مجوز
- درآمدی کاملا حلال و شرعی و قانونی
- یک شغل مستقل که برای شخص یا شرکتی کار نمی کنید و یا برای کسب درآمد نیازی نیست منافعی را به شخصی یا شرکتی برسانید مانند شرکت های هرمی یا بازاریابی و ...
- یک شغل جالب و سرگرم کننده مخصوصا روانپزشکان آن را به افرادی که دچار افسردگی هستند پیشنهاد می کنند.
- و ده ها مزایای دیگر

کسب و کار اینترنتی و راحتی کار


توضیحات تکمیلی :


در بالا و در قسمت مزایای این شغل، تقریبا به تمام سوالات شما پاسخ داده ایم ولی نکاتی را لازمه توضیح دهیم.

درآمد این شغل چقدر است ؟ : در این آموزش تمام نکات ریز و درشت کار توضیح داده شده است و شما باید با دقت اجرا نمایید و پشت کار داشته باشید و درآمد متوسط آن برای هر شخصی که روزی سه تا پنج ساعت وقت بگذارد بعد از شش ماه دو میلیون تومان در ماه و تا یک سال به پنج میلیون درماه خواهید رسید.
اگر می خواهید بدون سعی و تلاش و یک شبه به درآمد برسید لطفا این آموزش را نخرید این آموزش هم سعی و تلاش می خواهد و هم باید اول کار صبور باشید چون هر شغل حلالی اول کار درآمد پایین دارد و بعد افزایش پیدا می کند.
اگر درآمد های بسیار بالا و بدون فعالیت و یه شبه می خواهید لطفا فایل های آموزشی و رویایی داخل سایت های دیگر را بخرید که ادعا می کنند در یک ساعت میلیونر می شود و هیچ وقت هم به نتیجه نمی رسند.


سایت شما نماد اعتماد ندارد و چطور اعتماد نماییم؟ :

1- فروشگاهی که الان مشاهده می کنید به آدرس http://tasoraya.4kia.ir/ زیر مجموعه ی سایت بزرگ فورکیا است ( https://4kia.ir ) که این سایت دارای نماد اعتماد دو ستاره است و یک سیستم فروشگاه دهی رایگان است و بر روی فروش کاربران نظارت دارد و اگر کاربری قصد کلاهبرداری داشته باشد تسویه آن مسدود می شود و مبلغ برای مشتری برگشت داده می شود. این سایت تا جایی که خبر دارم و تا این لحظه که این متن را مینویسم بالای 55000 فروشگاه دارد. هر شخصی که آموزشی داشته باشد می تواند در این سایت برای فروش بگذارد.

2- مبلغ این آموزش را من 500 هزار تومان گذاشته ام ولی جهت اعتماد بیشتر و به دلیل اینکه مشتری نتواند از این آموزش کسب درآمد نماید ( که احتمال آن خیلی کمی است ) من فقط 75 هزار تومان آن را دریافت می کنم و 425 هزار بعدی را وقتی دریافت می کنم که شما دوست عزیز از این آموزش یک میلیون تومان کسب درآمد کرده باشید.

به جای اینکه شما به من اعتماد کنید من به شما اعتماد می کنم در توضیحات آموزش هم این بخش را کامل توضیح داده ام.

3- موردی که جدیدا پیش آمده و یک نوع اعتماد سازی عالی هم می باشد این است که این آموزش من به پرفروشترین محصول فورکیا تبدیل شده و اگر آموزش من مشکلی داشت فورکیا آنرا غیر فعال کرده بود.

لطفا نگاه کنید :

پر فروشترین فایل های فورکیا

 

مبلغ این آموزش چقدر است و چگونه پرداخت می شود ؟ :
مبلغ فروش این آموزش پانصد هزار تومان بوده ولی آلان 75 هزار تومان آن دریافت می شود و وقتی به درآمد رسیدید شما 425000 تومان بعدی را از طریق لینک زیر برای ما واریز می نمایید.

کسب درآمد 5 میلیونی ( پرداخت قسط دوم )

 

ضمانت چگونه است و آیا مبلغ برگشت داده می شود؟ :

همچنان که در بالا عرض کردم قیمت این کسب درآمد بالا بوده ولی من حدود 15 درصد آن را دریافت میکنم. واقعیت این است که من آلان این آموزش را 75 هزار تومان در فورکیا گذاشته ام و فورکیا از این 75000 تومان 9750 تومان آن را کارمزد بر می دارد و 65250 تومان آن می ماند و از این مبلغ نصف آن برای بازاریاب است و در کل 32625 تومان آن وارد حساب من می شود.

در نتیجه نمی توانم کل مبلغ را برای شما دوست عزیز برگشت دهم ولی شما اگر نتیجه نگرفتید می توانید بقیه مبلغ که 425000 تومان است را واریز ننماید و هم اینکه این آموزش را می توانید یکبار( فقط یکبار ) به شخص دیگری به قیمت 75000 تومان بفروشید. این قسمت را در آموزش بیشتر توضیح داده ام.

البته ارزش این فایل بسیار بالا است ، خیلی از دوستان من اعتقاد داشتند اگر محصولی قیمت آن کم باشد برای مردم بی ارزش است و فکر می کنند یک چیز بی ارزشی را می خرند ولی بعد از خرید متوجه می شوید که چقدر کاربردی و کامل توضیح داده شده است.

در این فایل نکاتی توضیح داده شده که برای تمام شغل ها ( به جز کارمندی ) مناسب است و ارزش آن خیلی خیلی بیشتر از این رقم ها است.

هر شغلی را بخواهید به طور کامل یادبگیرید هزینه ی آموزش آن بالای چندین میلیون تومان می باشد.

درضمن 75000 تومان در این زمانه مبلغی نیست و من تجربه های خودم را در این آموزش ارائه داده ام که برای کسب آنها صدها میلیون تومان ضرر کرده ام !!!

دلیل اینکه این مبلغ را برای محصول آموزشی خود قرار داده ام این است که :

1- هزینه ی تبلیغاتی که برای فروش این آموزش انجام می دهم به دست آید.
2- در فورکیا یک سیستم بازاریابی قوی وجود دارد و من هم 50 درصد پورسانت برای این آموزش در نظر گرفته ام و بازاریاب ها را تشویق نموده ام که برای این آموزش کسب درآمدی من خیلی تلاش کنند و آن را به همه معرفی نمایند.
3- بدانم چه کسانی این فایل را از من خریداری نموده اند و بعدها اگر آموزش های دیگری را اضافه نمودم به صورت رایگان برای آنها ارسال کنم.


اگر شما این درآمد بالا را دارید چرا این فایل را می فروشید؟ :

1- آرزوی من این است تمام جوانان مثل خودم به درآمدهای خوب و معقولی برسند.

2- آموزش این کسب و کار درآمد من را کاهش نمی دهد بلکه بعدا می توانم از همکاری شما عزیزان استفاده نمایم و درآمد خود را چندین برابر نمایم.

3- من از هر راه حلالی برای کسب درآمد استفاده می نمایم.

برای این کار چقدر سرمایه نیاز دارم ؟ : این کار محدودیت سرمایه گذاری ندارد و اگر بخواهید خودتان شروع کنید می توانید از مبلغ یک میلیون تومان شروع نمایید اگر هم سرمایه ای ندارید می توانید با افرادی که در این آموزش معرفی می کنیم هماهنگی انجام دهید و برای شروع کار اول برای آنها بازاریابی انجام دهید و بعد مدت کمی سرمایه جمع و بعد خودتان شروع به کار نمایید. هرچند این روش خیلی پردرآمدتر از روش سرمایه گذاری است و دلیل آن را در آموزش ذکر کرده ام. یعنی حتی بهتر است بدون سرمایه کار را شروع نمایید.

کسب درآمد در خانه


این کسب و کار چیست؟ لطفا توضیح دهید: دوستان عزیز هر شغلی اگر نکات آن را به خوبی بدانید می توانید از آن درآمد خوبی کسب نمایید. من اگر تا آلان این شغل را توضیح نداده ام چون نگران این هستم سریع قضاوت کنید ولی با توجه به درخواست زیاد دوستان به صورت خیلی خلاصه توضیح می دهم که این شغل چیست.

قبل از توضیح با دقت به این مثال توجه نمایید : من در این آموزش تمام نکات را توضیح داده ام و شما باید با دقت انجام دهید ، رعایت نکردن یک نکته ی کوچک ممکن است درآمد شما را کاهش دهد مثلا شما وقتی آشپزی می کنید طبق یک دستور عملی حتی اگر مواد گران قیمت مثل گوشت را هم بیشتر بریزید ولی به مقدار نمک که یک ماده ی بی ارش است توجه نکنید کل غذای شما از کیفیت می افتد پس باید به نکات ریز و درشت با دقت توجه نمایید.


در این آموزش شما با تمام جزئیات و نکات لازمه ، یاد می گیرید که :
1- چطور یکسری محصولات مورد نیاز تمام جامعه را خریداری نمایید ( یکی از نیازهای اساسی هر شخص )
2- از کجاها بخرید
3- چه چیزایی بخرید
4- چطور بازاریابی انجام دهید
5- چطور بفروشید

کسب و کار تضمینی


البته با تمام مزایایی که در بالا ذکر کردیم، بدون محدودیت جنسی ، سنی ، مدرکی ، مکانی و زمانی و ... با تمام جزئیات و نکاتی که باعث موفقیت شما می شود. کاری که آلان بالای ده هزار نفر در کشورانجام می دهند و درآمد بالایی هم دارند ولی شما خبر ندارید.

در این آموزش دو روش دیگر برای کسب درآمد هم توضیح داده می شود که هر یک از آنها می تواند برای شما ماهیانه چندین میلیون درآمدزایی داشته باشد.

نکاتی که در این آموزش ارائه می شود برای خیلی از مشاغل کاربر دارد.


نکته ی مهم : لطفا بعد از مطالعه کامل این صفحه آموزش را خریداری نمایید.

 



p><!--EndFragment

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 252

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما