کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

گویش‌ آذری (متن و ترجمه و واژه‌نامه رساله روحی انارجانی)


گویش‌ آذری (متن و ترجمه و واژه‌نامه رساله روحی انارجانی)

گویش‌ آذری (متن و ترجمه و واژه‌نامه رساله روحی انارجانی)

 
رحیم رضازاده ملک
 
ناشر: نشریه انجمن فرهنگ ایران باستان تاریخ چاپ: ۱۳۵۲ هجری شمسی 
 
 
 

گویش آذری تا سال‌های انجامین سده دهم و شاید تا نیمه سده یازدهم هجری قمری در آذربایجان دوام آورد. از گویش آذری نمونه‌هایی از نظم و نثر و تک‌واژه باقی مانده است. بزرگ‌ترین نمونه بازمانده از گویش آذری، بخش دوم رساله «روحی انارجانی» است که بین سال‌های 985 تا 994 قمری پرداخته شده است. این رساله شامل یک مقدمه، دو بخش و یک خاتمه است. در این کتاب نخست بخش دوم متن این رساله همراه با ترجمه آن آمده است. سپس واژه‌نامه‌ای از آنگونه واژگان رساله که دانستن معانی آنها مستلزم گزارشی بود، ترتیب داده شده است. آوانوشت واژه‌ها با توجه به اعراب‌‌گذاری متن رساله نوشته شده است. پس از واژه‌نامه، فهرستی از واژه‌های گویشی که به عنوان شاهد در حواشی متن و واژه‌نامه آمده ترتیب داده شده است.

 


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 763

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما