کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

ایضاحات در خصوص آزادی


ایضاحات در خصوص آزادی


 

ایضاحات در خصوص آزادی

نویسنده: عبدالرحیم طالبوف تبریزی
عبدالرحیم در تبریز متولد ودر۱۶ یا ۱۷ سالگی عازم تفلیس گشت ودر این شهر ثروتی ازراه تجارت بدست آورد، زبان روسی رافراگرفت ازراه مطالعه با آثار متفکران روسی وفرانسوی آشنایی پیدا کرد و تا پایان عمر در تمرخان شوره مرکز داغستان بسر برد.
طالب اف کتاب احمد وکتاب مسالک المحسنین ومسائل الحیات وکتاب ایضاحات در خصوص آزادی را تألیف کرد. این کتابها درایران موردمخالفت دستگاه استبدادوتوجه روشنفکران قرار گرفت به طوری که دردوره اول مجلس شورای ملی مردم آذربایجان ویرابه نمایندگی خود انتخاب کردند اما وی به ایران نیامد.
طالب اف درجائی از حکومت جهانی سخن میگوید و آرزو می کند که این سپاهی که بی مورد به میدان های جنگ فرستاده می شود به کارکشت وزرع و آبادانی دنیا بپردازند و یک محکمه عالی مشکلات سراسر دنیاراحل و فصل کند.
طالب اف درباره آزادی حقوق فردی، سیاسی واجتماعی از روسو، ولتر، استوارت‌میل وسایر چهره‌های درخشان تفکرات اجتماعی غربی مایه گرفته ودرهمه جا تکیه برحق فردی وآزادی می کند.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 934

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما