کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

شناسایی و شکار جاسوس


شناسایی و شکار جاسوس

 

شناسایی و شکار جاسوس

نویسنده: پیتر رایت
مترجم: محسن اشرفی
کتاب شناسایی و شکار جاسوس» کتابی است واقعی، افشاگر و بدون تعارف درباره کار جاسوسی و ضد جاسوسی جهان غرب چنان که هست،‌ نه آن چنان که در فیلمها و داستانها تصویر می‌شود. موضوع فعالیتهای ضد جاسوسی انگلستان و جهان غرب علیه جاسوسان و نفوذی‌های شوروی سابق و اروپای شرقی در سازمانهای اطلاعاتی غرب، بخش اصلی کتاب را تشکیل می‌دهد و ضمن آن تلاشهای وقفه ناپذیر و سرسختانه سرویس مخفی انگلستان برای شناسایی و به دام انداختن جاسوسان شرق که در موارد متعدد نیز با شکست و خفت و آبروریزی روبرو شده، تشریح می‌شود. از جمله مطالب جالب توجه کتاب تشریح چگونگی کارهای مختلف جاسوسی مانند نفوذ به سفارتخانه‌های دوست و دشمن و استراق سمع الکترونیک، شکستن رمزها و «امور مرطوب» یعنی قتل و ترور افراد است که بسیار دقیق،‌ با خونسردی و بیرحمانه صورت می‌گرفته‌ است. خواننده در سطور این کتاب از حوادث عجیبی آگاه می‌شود که نویسنده در طول بیش از بیست سال فعالیت برای سرویس اطلاعاتی انگلستان شاهد بوده است. باید به خاطر داشت بعضی از مقامات اطلاعاتی انگلستان مانند فیلیبی، مک لین، بورکس و بلونت، که سالها در راس ادارت حساس(اینتلیجنس سرویس انگلستان) قرار داشتند. جاسوسان مخفی شوروی از آب درآمدند و در آخرین لحظات قبل از لو رفتن به شوروی یا اروپای شرقی گریختند.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 722

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما