کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مجمع البحرین


مجمع البحرین

مجمع البحرین

 
شمس الدین ابراهیم ابرقوهی مصحح: نجیب مایل هروی
 
مکان چاپ: تهران ناشر: انتشارات مولی تاریخ چاپ: ۱۳۶۴ هجری شمسی تیراژ: ۱۲۰۰ زبان: فارسی
 
 
 

مجمع البحرین یکی از جامع‌ترین نگاشته‌های دهه دوم از نیمه اول سده هشتم هجری است که درباره فلسفه با مشرب عرفانی و آداب و آراء علمی خانقاهی به زبان فارسی تصنیف شده است. نویسنده این کتاب شمس الدین ابراهیم ابرقوهی از عرفانی زمان قرن هفت و هشت بود و در ابرقوه از توابع یزد منصب محتسبی داشت و این کتاب در تصوف را با انشاء فصیح و شیوا به اسم مجمع البحرین تألیف کرده است. وی بیشتر عمر خود را در نیمه دوم سده هفتم سپری کرده و دوران پختگی را در دو یا سه دهه هشتم گذرانیده است. از نکات قابل توجه این کتاب اشاراتی است که در زمینه یکی دو متن دیرینه فارسی و مؤلفان آنها که در مطالعات و تحقیقات کتابشناسی، حائز اهمیت فراوان است. ابرقوهی سوای ترجمه و نقل فصلی از مشکاة الانوار محمد غزالی، به نقل و تحریر دو رساله دیگر نیز پرداخته که عبارتند از: تبصرة المبتدی قونوی و معراج‌نامه ابن سینا.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 425

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما