کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

سیستم های پیشنهاد دهنده در شبکه های اجتماعی


سیستم های پیشنهاد دهنده در شبکه های اجتماعی

نمایش در اندازه اصلی سیستم های پیشنهاد دهنده در شبکه های اجتماعی نویسنده: آتوسا مهران فر امروزه ما در عصر شبکه‌ها زندگی می‌کنیم؛ عصری که در آن شکل‌گیری شبکه‌های گوناگون اجتماعی، شیوه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی نوینی به عرصه‌ی گسترده‌ی ارتباطات اجتماعی معرفی کرده است. شبکه های اجتماعی به طور فزاینده‌ای محبوب شده اند، زیرا کانال های ارتباطی سریعی هستند که افراد می‌توانند از طریق وسایل الکترونیکی شخصی در هر مکان و در هر زمان با دوستان، آشنایان و همکاران و … ارتباط برقرار کنند. با ظهور web2 و گسترش شبکه های اجتماعی در سال‌های اخیر محققین به منبع اطلاعاتی دیگری برای بهبود کیفیت پیشنهادها پی بردند که همان اطلاعات موجود در شبکه‌های اجتماعی بود و بر همین اساس کارهای تحقیقاتی زیادی در این حوزه شکل ریزی گردید. برای مدل‌سازی این شبکه ها، از گراف استفاده شد که در آن افراد گره ها را تشکیل می دهند و روابط بین افراد با یال ها نمایش داده می شود. در این میان مطالعه‌ی ساختارها، شیوه‌ها، مزیت‌ها و تأثیرهای ارتباط در شبکه‌های اجتماعی اهمیتی فراوان یافته است و همچنین تحلیل شبکه‌های اجتماعی حاصل از این ارتباطات روزبه‌روز از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. تحلیل شبکه اجتماعی عبارت است از نگاشت و اندازه‌گیری روابط و همکاری در بین افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و هر موجودیتی که قابلیت پردازش اطلاعات و دانش داشته باشد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌ها در تحلیل شبکه‌های اجتماعی استخراج جوامع در این شبکه ها است. تاکنون روش‌های گوناگونی برای استخراج جوامع از روی ساختار گراف اجتماعی ارائه‌شده است و در برخی از روش‌ها محتوای ارتباطی بین بازیگران نیز در استخراج جوامع موردتوجه قرار گرفته است. هدف آن شناسایی یال‌هایی است که در پیوند بین جوامع شبکه‌های اجتماعی مهم‌تر و مؤثرتر هستند. برای شناسایی و تشخیص جوامع در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از الگوریتم میانگی یال، روشی پیشنهاد می‌دهیم به‌طوری‌که هر یال بین دو گره، با دریافت یک درجه عضویت در بازه‌ی [0,1]، میزان تأثیر و نفوذش در تشخیص جوامع با بقیه متفاوت است. میانگی یال، یالی است که در محاسبه کوتاه‌ترین مسیر بین جفت گره‌ها در شبکه، بیشترین دفعات از آن یال عبور می‌شود. همچنین پس از آن خواهیم توانست به کمک الگوریتم فازی میانگی یال، جوامع را با دقت بالاتری کشف و بررسی کنیم و میزان چگالی هر خوشه را با توجه به ساختار کشف‌شده بهبود دهیم. پس از آشنایی با شبکه‌های اجتماعی و بررسی ویژگی‌های رفتاری و ساختاری این شبکه‌ها، به بررسی و مطالعه مرکزیت در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 166

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما