کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

دستور زبان پارتی (پهلوی اشکانی)


دستور زبان پارتی (پهلوی اشکانی)

دستور زبان پارتی (پهلوی اشکانی)

 
حسن رضائی باغ بیدی
 
مکان چاپ: تهران ناشر: فرهنگستان زبان و ادب فارسی، نشر آثار تاریخ چاپ: ۱۳۸۱ هجری شمسی تیراژ: ۳۰۰۰ نوبت چاپ: اول زبان: فارسی

استان پارت بخشی از قلمرو هخامنشیان بود که شمال خراسان و بخش هایی از ترکمنستان کنونی را شامل می شد. پس از سقوط هخامنشیان، پارت تحت تسلط سلوکیان و پس از آن اشکانیان قرار گرفت. زبان پارتی که به نام های پهلوی، پهلوانی و پهلوی اشکانی نیز خوانده می شود، از زبان های ایرانی میانه و در واقع گونه تحول یافته زبان های ایرانی باستان محسوب می شود. کتاب پیش رو توسط دکتر حسن رضایی باغ ‌بیدی (1345-) استاد گروه فرهنگ و زبان‌های باستانی دانشگاه تهران تالیف شده است که پس از مقدمه ای درباره پارت و اشکانیان، زبان پارتی و آثار برجای مانده از این زبان به آواشناسی، اسم، صفت، ضمیر، عدد، قید، پیشوندها و پسوندها، کلمات مرکب، حروف و اصوات و فعل در زبان پارتی پرداخته است. این کتاب در سال 1381 توسط فرهنگستان زبان و ادب فارسی و نشر آثار به چاپ رسیده است.

 


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 327

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما