کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

غزلیات ملک الشعرا قاری عبدالله


غزلیات ملک الشعرا قاری عبدالله

غزلیات ملک الشعرا قاری عبدالله

 
به کوشش: عفت مستشارنیا
 
مکان چاپ: تهران ناشر: نشر عرفان تاریخ چاپ: ۱۳۷۹ هجری شمسی تیراژ: ۵۰۰۰ نوبت چاپ: اول زبان: فارسی
 
 
 

ملک الشعراء قاری عبدالله خان (1250- 1322 شمسی) در کابل چشم به جهان گشود. وی ادبيات عرب، فقه، منطق، كلام و حكمت قديم را نزد استادان زیادی فرا گرفت و در جوانی شخصیت علمی و فرهنگی مشهوری شد. قاری عبدالله خان از نخستين آموزگاران مكاتب جديد در افغانستان است و آثار ادبی و فرهنگی متعددی از او به میراث مانده است. کتاب پیش رو مجموعه ای از غزلیات ملک الشعراء قاری عبدالله خان است که به اهتمام دکتر عفت مستشارنیا و توسط نشر عرفان در سال 1379 به چاپ رسیده است. با وجود آنکه بخش عمده این غزلیات به سبک هندی است، به سبب تسلط قاری عبدالله بر فن شعر و سادگی و روانی این اشعار در حد فاصل میان سبک هندی و دوره معاصر قرار می گیرند. سبک ویژه این شاعر توجه به ایهام و تناسب در الفاظ و معانی همراه با روانی و سادگی زبان است. برخی از مضامین و تعابیر و ترکیب های خاص شاعران پیشین نیز در اشعار قاری مشاهده می شود. نخستین چاپ کلیات دیوان ملک الشعراء قاری عبدالله در سال 1330 در کابل و به تصحیح خود وی به چاپ رسیده بود.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 313

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما