کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

روضات الجنات فی اوصاف مدینة هرات ( 2 جلد )


روضات الجنات فی اوصاف مدینة هرات ( 2 جلد )

 

روضات الجنات فی اوصاف مدینة هرات

نویسنده: معین الدین محمد زمچی الاسفزاری
به تصحیح: سید محمد کاظم امام

این کتاب از نمونه‌های برجسته نگارش و نثر قرن نهم و از منابع مفید و معتبر تدوین تاریخ اجتماعی و جغرافیای تاریخی خراسان و به خصوص «ربع هرات» به شمار می‌رود. مؤلف با ذکر شاهد از اشعار فارسی و عربی بر سلیس بودن کتاب و نمکین بودن زبان کتاب افزوده است و مصحح نیز هر کجا که لازم دانسته مسایل مبهم را در پاورقی توضیح داده است و کاستی‌های نسخه مورد استفاده با رجوعع به نسخ دیگر جبران کرده و آنها را در قلاب [] شرح کرده است. نا بر فهرست مندرجات، جلد نخست روضات در اصل شامل ۲۷ روضه است. جلد اول یا بخش نخست روضه‌های اول تا پنجم دربر می‌گیرد و بخش دوم شامل روضه‌های هشتم تا بیست و هفتم است، شایان ذکر است که روضه‌های ششم، هفتم و بیست و هفتم کتاب روضات که در فهرست مندرجات معین و مذکور است، در هیچ یک از دو جلد موجود نیست. البته مصحح بخش دوم در تعلیقات جلد دوم درباره فقدان روضه بیست و هفتم به تفصیل سخن گفته است.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 277

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما