کتابخانه

کتابخانه

لطفا هنگام خرید ایمیلتان را وارد کنید. یک فایل را دوبار خریداری نکنید .فایل به ایمیلتان ارسال میشود . اگر کتابی را در سایت پیدا نمی کنید می توانید عنوان کتاب و نویسنده آن را به ایمیل ارسال کنید تا در سایت بارگذاری شود ( dlib4kia@outlook.com )

آمار سایت

نظرسنجی سایت

آیا از پشنیبانی سایت راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

بیاض تاج‌الدین احمد وزیر


بیاض تاج‌الدین احمد وزیر

 

بیاض تاج‌الدین احمد وزیر

نویسنده: احمد بن محمد تا‌ج‌الدین وزیر
مصحح: ایرج افشار, مرتضی تیموری

944 صفحه

از میان نسخ خطی موجود در اصفهان جنگ تاج‌الدین احمد وزیر که کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان نگاهبان آن است، یکی از وثائق تاریخی گرانقدر و یکی از آثار فرهنگی قرن هشتم هجری است که وضع ادبی و حوزه علمی ناحیه فارس را به ترتیب جالب توجهی آینه‌وار به ما و آیندگان می‌نماید و اطلاعات دست اول از ارباب ادب و علم و اعیان رجال آن روزگار در اختیار قرار می‌دهد. این نسخه نفیس یکتا بیاضی است حاوی 78 فقره و قطعه و بند، یادداشت و شعر و دیگر یادگارگونه‌هایی که نویسندگان متعدد ار خود یا آثار دیگران در آن تحریر و کتابت کرده‌اند. بعضی از عنوان‌های مطالب و نام کسانی که مطلبی یا خطی از آنها در این جنگ آمده به این ترتیب است: چند بیتی به عربی در ستایش این سفینه به خط فضل‌الله روزبهان خنجی اصفهانی که در هرات در 911 آن را خریده است؛ دیباچه کتاب کنز الجواهر من لطائف الاکابر به عربی و اخبار و مطالبی به نثر و نظم عربی و فارسی از پیامبران و امامان و دانشمندان درباره دانش و کتاب و حدیث و سپس شعرهای عربی و فارسی از کمال‌الدین اسماعیل و بندهایی به نثر عربی و چند حکایت؛ خط محمود بن محمود بن ابی الخیر فالی؛ خطبه و حدیث و تاریخ به خط صاحب معظم نجم‌الدین محمود بن مسعود مذهب و .... .


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 254

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما